Leverings- en betaalinformatie
Wij leveren onze producten vanuit eigen voorraad. Dit betekend dat u uw bestelling snel thuis kunt verwachten. Wij doen ons uiterste best alle bestellingen binnen 24 uur na betaling te verzenden. Nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u van ons een track en trace waarmee u uw pakketje kunt volgen.
Alle pakketjes worden in een discreet verzonden. Het pakketje bestaat uit een blanco doos zonder opdruk of reclame.
Wilt u liever uw bestelling op komen halen in Elst (GLD), dan kan dit op afspraak.
Ook is het mogelijk om uw pakketje te laten bezorgen bij een postnl service punt bij u in de buurt. Indien u hier gebruik van wilt maken, laat het ons dan even weten in het opmerkingen veld.
U kunt uw bestelling op meerdere manieren aan ons betalen.
*contant; bij afhalen
*vooruitbetalen; u ontvangt onze rekening gegevens in een mailtje, nadat u uw bestelling heeft geplaatst.
*paypal offline; u ontangt ons mail adres waar u de betaling naar over kunt maken.
*QR code; hiermee kunt u uw betaling doen via uw bankier app. Deze gegevens kunt u per mail of telefoon van ons ontvangen.
In geval van retourneren.
Indien het product wat u bij ons heeft aangeschafd niet voldoet aan uw verwachtingen, kunt u het product binnen 7 dagen aan ons retourneren.
Voor het retourneren van producten willen wij u vragen de volgende stappen te volgen.
1. Neem contact met ons op via info@mysmshop.nl
2. Vertel ons om welke producten het gaat.
3. Producten dienen aangeboden te worden in originele verpakking. (intieme producten kunnen niet geretourneerd worden)
4. Na contact krijg u van ons een retouradres waar u de producten naar terug kunt sturen. Deze kosten worden niet vergoed.
5. Zodra de producten bij ons binnen zijn en deze hebben gecontroleerd ontvangt u binnen 2 werkdagen het geld terug op uw rekening.
In geval van defecten;
Wij hopen natuurlijk dat u geen last zult hebben van defecte artikelen, maar mocht dit onverhoopt toch het geval zijn volgt u dan de volgende stappen;
1. Neem contact met ons op en laat weten om welk product het gaat en wat er defect aan is.
2. U ontvangt van ons een retour adres waar u het artikel naar toe kunt sturen, zodat wij deze kunnen controleren.
3. Wanneer wij constateren dat het product schade heeft of defect is krijgt u van ons kostenloos een vervangend artikel toegestuurd, of krijgt u uw geld retour.
Mocht u niet helemaal zeker zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen!